äntligen

har jag hittat mitt träningssug. vad lite musik kan hjälpa en med.
och vi börjar med afro. ska bli så roligt att få fjanta sig lite hihi.

helgen har som vanligt försvunnit lika snabbt som den kom, men lördagen blev iaf så att jag åkte hem till maddams där stellan också var och där satt vi och snackade lite skit =) mötte upp en förfriskad bell och vi gick till utposten! först satt linkan o co där och sen kom issa, amanda, simon och zsoli. blev bakom som vanligt och det var mycket trevligt. sen hände det en massa som vanligt men jag orkar inte rabbla upp det. när vi kom ut från utposten var det snö överallt och när vi skulle hem från bakom var det slask. det var den vintern!

nu ska jag plinga issa som tydligen hade ringt under min tre timmars "powernap"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0