att dieta

har aldrig funkat för mig då jag alltid ramlat tillbaka till gamla mönster. och jag hatar att säga att jag bantar utan jag försöker bara att äta bättre, nyttigare. och hittils har det funkat.
frukost = min goda avokado + kycking rulle + en grapefrukt [grääääpfrukt] hahah.. måste ju dock tillägg att frukosten åts halvett haha.
sen blev det en energidrink innan min timmes träning på crosstrainern = 600 kcal. man kan ju lugnt säga att jag var trött efter det! promenerade till mamma på lasarettet och vi åkte för att köpa sushi. och jag har insett att jag är där för ofta när han tillochmed känner igen min beställning. men det är sjukt gott och de är sååå trevliga så det gör jag mer än gärna =)
efter träning/sen lunch/kalla det vad du vill= "omelett" med skinka, parika och massa morötter!

så man kan ju säga att jag tar lite efter Gi men där ska man samtidigt inte äta så mkt frukt vad jag fattat det som och ja. men jag äter det jag vill just nu bara att jag tar nyttigare alternativ. jag vet att man inte ska ropa hej förrens man är över bäcken men detta tror jag kommer att funka.

imorgon är jag sugen på pilates och hoppas att jag kan få med mig bell! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är :)

2009-02-16 @ 20:01:52
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: Isabell

alltid redo.. eller nåt

2009-02-16 @ 22:35:09
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0