dagens skratt!

jag har lovat att inte berätta och det är inte lönt heller, för ingen kommer att fatta. men jag har fått mig dagens om inte årets skratt hittils idag/ikväll! och det kan ju issa instämma med ;) hahahahha. jaja.
har iaf jobbat idag, timmarna gick snabbt. och träffade eve för sista gången på två veckor. kmr att bli tufft!

imorgon blir det lite jobb på förmiddag/em sen SKA jag till nautan, ingen ska försöka övertala mig något annat, där jag tänkte köra en timmes cardio. jag bara måste! jag SKA bli av med mina maxkilo innan sommaren dvs cirka 8 st. så för att konsentrera mig tänkte jag nog börja föra blogg över det om ingen protesterar. dock tänkte jag mest fokusera över hur jag ser ut och inte kilo. som alla nog redan vet är jag inegn kilojagare utan mer ute efter min forna kropp! och sedan efter det ska jag hem till issa och vi ska äta sushi! och se raw som jag tvingat min bror att ladda ner åt oss då issa missade det igår! you just got to love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0