dagens träningspass

vaknade sjukt sent idag och åt frukost på tok försent, dvs halv två satt jag och knaprade i mig mina lovley kyckling och avokadomackor!
och sen bröt jag ihop och bestämde mig för att inte rida idag. och vi kan säga som så här att jag hatar migsjälv för att jag gör såhär, men jag vågar inte. och detta är antagligen sista terminen och jag borde njuta till fullo men jag kan bara inte. pga av små ynka hinder. nästa gång ska jag verkigen, be rosie att sänka det och göra det, oavsett om jag vågar eller inte. jag skulle hoppat upp direkt då när jag ramlade av och hoppat det en sista gång!!
många skulle och borde märker jag.
för att straffa mig själv åkte jag till gymmet och körde en timmes cardio. träffade parsa också där =) så han peppade mig lite. 620 kcal kan vi säga att jag var rätt slut!! tur att jag fuskade lite innan och gjorde mig en powerdrink med rage. den produkten är underbar. även om jag just nu vill konsentrera mig på att förbränna fett och inte bygga muskler, så är denna produkten toppen. man får så mycket energi och jag kan ju säga som såhär att dagens träning gick mycket lättare än igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0