en klump i magen

har precis kommit hem efter en underbar kväll. Bell&jag mötes på knutan och gick till viva och beställde vår favvomat. och en flaska vin för vi var ju tvugna att fira =) snackade och sen blev kl 19 och vi gick bort mot tivoli. riktigt fint hade de gjort där =) sen var det standup comedy med özz, david, ola och aron. längesedan jag skrattade så! helt underbart! sen så gick jag och bell mot knutan och åkte mot vars ett håll. david druid är min nya favvo! =) haha. att man sen blev lite delaktid i showen är ju inget vi behöver gå in på...


men till annat. jag kan inte berätta det för det är för privat, men jag måste skriva av mig. vet inte vem jag kan ringa nu så sent heller. men fick läsa något jag önska jag inte hade läst. och är så orolig just nu och har en sådan stor klump i magen!! hoppas det inte är något farligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0