godeftermiddag bloggen!

hemma efter ett svettigt träningspass. blev kondition och lite lätt styrka. känner att det är dax att börja lite smått med det nu! sooo here we go. måste ge er dagens tips (fast att jag sagt det innan) www.shapelink.com
en toppen sida där man kan föra träningsdagbok gratis. och är ni som jag och har svårt att hålla koll på vad ni stoppar i er, hur mkt kolhydrater osv det blir totalt är det toppen! det jobbiga i början är att behöva väga allt, men det är det värt. sen får man då en ungefärlig översikt av vad jag äter. kan då se lättare vilka livsmedel som innehåller för mkt kolhydrater då jag försöker att äta så lite utav det. och mer protein och fett. låter kanske konstigt och det tyckte jag också från början men äter man rätt sorts fett så är det en bra energikälla för kroppen!

nördiga jag ska gå och duscha efter att ha ätit min goda lax med vitlök&kryddor! muuums! hihi. (tur att man är ensam nu;))

laxen inne i ugnen!        efter
åt. dock lite suddig bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0