godnatt bloggen!

jag önskar att jag fick säga så, för jag är skadligt trött. ohhh. och ändå somnade jag tidigt igår, fast det gör jag alltid efter ett ridpass.
jaha idag är det back to work. kommer att kännas konstigt, har inte varit där på en vecka? men som tur är det ett kort pass och efter det tänkte jag gå till gymmet. en snygg kropp kommer inte av sig själv (inte av mig iaf hihi). hur snygg kropp har nu inte hon? slank och vältränad. inte så sjuuukt smal som vissa kan vara, även om hon är smal. fast som özz sa "att ha sex med en smal tjej känns som att ha sex med en sax!" haha. hoppas att anna sitter på bussen idag så vi kan snacka lite skit. =) Ha en lovley dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0