i'll be missing you

har nog haft en av de bättre helgerna på ett tag! och tack alla som gjort det möjligt =)
på lördagkvällen kom bell hit och åt middag hos mig med min familj, väldigt mysigt.
sen tittade cicci och anna också förbi och vi fixade oss, drack vin, snackade skit och allt möjligt =)
blev en tur till utposten och pl13. och min regel att man måste köpa dricka på varje ställe är ingen bra regel.
sen gick vi till bakom som vanligt och det var toppen, som vanligt. hände en massa som vi ska hålla hemligt kanske, det som händer på bakom stannar på bakom typ?

söndagen vaknade jag upp med bell vid min sida hihi. alltid lika trevligt. skyndade mig och tog tåget till malmö mot didi & emma.
har haft typ världens mysigaste bakissöndag där, vi satt först och snackade och så. åkte in till stan och käkade på max, urgott! hann även med en fika på waynes med hassan&nico. åkte senare hem till hassan och såg yesman. helt okej, men inte som alla andra säger att den är såååå rolig. åkte hem till didi och sov där.

mådagen tog jag tåget hem och åkte hem till louise. satt och fikade och spelade kort tills elvis kom och då spelade vi faktiskt poker haha. först sög jag och louise och elvis fick typ alla marker. men sen var det bara jag och elvis kvar och tillslut vann jag =) woho ;)
på kvällen åkte jag till zsoli och vi såg slumdog millionaire och åt kebab! hihi. den filmen var såå bra. speciell men bra!

så har min helg sett ut och nu tänkte jag bege mig iväg och köpa frukost. är ju sjukt fint väder ute om det är någon som missat det.


ohh jag måste bara tillägga, fast att jag sagt det till didi. att det var så skönt att träffa en vän som man inte träffat på länge. var precis som om en pusselbit hamnade på sin rätta plats och jag måste säga att när jag satt på tåget blev jag lite tårögd, ville inte lämna dig. (låter som värsta tönten) men har man en vänskap som denna så fattar man. kändes som om jag var tvungen att lämna dig och jag vet att malmö inte är långt borta men ändå. vill ha alla mina vänner här runt omkring mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0