"Isabell säger: dricka bör man annars dör man"

veckans citat! efter treåringens "har ni party?" när han såg alla våra ballonger utanför jobbet och jag berättade att vi hade sportlovsparty! han blev mkt nöjd med svaret ;D
nu har jag elva minuter på mig att blogga. igår var jag som sagt på hockey med min älskade L och en annan L. en rolig upplevelse och riktigt ja, spännande?
idag har jag jobbat och sedan varit på maxi med mamma. träffade dennis där. saknar honom så mycket!
nu ska jag fräsha upp mig, köra och hämta upp I och köra till fuji för sushi. sedan ska vi till våra pojkvänner =)


Kort och bra =) och vi avslutar med:

"dricka bör man annars dör man"


Kommentarer
Postat av: Isabell säger

dricka bör man annars dör man!

2009-02-19 @ 18:48:26
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0