min helg med fjortisen

jaha så har denna helgen också sprungit iväg. så trist att tiden går snabbt! fredagen var rätt lugn med Issa, therese och letsdance.
lördagen var det jobb och fy vad jobbigt det var. sjukt mycket att göra. men tiden gick snabbt och rätt som det var satt jag hemma hos issa igen. tanken var att jag skulle powernapa lite men somsagt, dagboken var rätt underhållande.
vi åt och fixade oss och korkade upp vårt vin. efter någon timme ramlade vi in till stan och på snaps där vi beställde en sjuuukt god drink. mötte även anna&filippa där och tvingade med dem till bakom. ibland är det tur att man har en vän som issa som älskar vakterna. gratis inträde och in direkt. inte helt fel =) massa dans och efter ett tag kom bellabus också.
söndagen bestod som vanligt av jobb, dock var det inte lika mycket att göra, tur var väl det. sen åkte jag hem till issa igen (mitt 2a hem känns det som...) och vi bestämde oss för myskväll och hämtade hem sushi och köpte chips. skickade även ett sms till zsoli/simon att "vill ni kolla beck hos issa?" men inte svarade dem.. och jag blev sur och kallade dem dumma saker och sådant dumt. efter ca 45 min blir vi sura på riktigt och ringer och frågar varför de inte svarar och då säger de att vi förstört allt och att de var 200 m från issa. aw babes då. så söta så =) hiihih. bästa pojkvännerna! :D så så har min helg sett ut.. har ni gjort ngt spännande?? =)



vår bakismat :D

Kommentarer
Postat av: Michelle

gud vad mysigt du har på dina helger sara :) Myspys ju!

2009-02-02 @ 20:36:54
Postat av: issa

Du gjorde mig gråtfärdig när jag läste, hahahha.. jag vill ha min bakismat NU!! haha .. baby, du och jag på lördag!:D

2009-02-02 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0