mitt frukosttips

som jag tycker är godast nu, man tar en tunnbrödsrulle (finns faktiskt som fullkorn också) och så tar man rökt kalkon/kyckling och sedan mosar lite avokado och lägger på. sjukt gott =)
dagen har runnit förbi och har hunnit se flera greys anatomy avsnitt och bölat en massa.
sen kom eftermiddagen och tog bussen in till stan för att möta bell. vi gick till viva och åt tacosallad (som vanligt) och drack te. satt väl där i lite mer än två timmar och disskuterade allt mellan himmel och jord. gick in på tv spel (vet dock ej hur??) och blev sugna på det. så vi åkte faktiskt hem till mig och rotade fram det och har spelat marioland. sjukt störigta tt vi inte hittade mariocart bara! undra om jag har det hos manne?? :S hmmss...
nu ska jag spela mw på fejjan ;) haha


muuums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0