NU vet jag varför jag inte har en pojkvän!

därför att de jag varit intresserade av har gillat bilar! hahah sooo sick. på femman visar de en dokumentär om folk/killar som har bokstavligt talat sex med killar!! sjuuuukt. hahahh.
som simon sa när jag ringde, du lyckas alltid se sådana sjuka dokumentärer. vaddå, det är väl kanal 5 som visar dem?! hihi. och nu är de otrogna mot sina bilar och säger att de vill träffa två, eller tre andra.. hahahha jag dööör. psyko eller vad.

har tränat pilates idag, känns så skönt i magen nu. som jag sa till bell innan att det märks att man gått ett par gånger, för man utför övningarna bättre vilket gör det tyngre och det känns bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0