Oh, I love the way you kiss me

känns som om jag är supertrött idag och hade gärna sovt en timme till. men ska istället åka iväg och bli lite ompysslad av gulliga stina som jag göra mina naglar hos =) så då går jag mer än gärna upp!
vill inom makeupstore också och köpa en ny foundation, den jag har är alldeles för brun och konstig i konsistensen eller iaf när jag lägger den i ansiktet. dumma bodyshop. förrutom mina ilansproblem så är väl allt okej idag, dock jag har en sjuuuuk träningsverk i brösten/axlarna :P


Kommentarer
Postat av: Michellan

Friendly.. Vart är det du gör dina naglar.. Är ju också sugen på att fixa.. Men jag vet inte vart eftersom dina naglar blir så fina tänkte jag att jag kanske kunde göra där?

Puss puss Michelle

2009-02-26 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0