pilatespass

har jag varit på ikväll ja. det är lite sådär lagom flummigt, mysigt och ansträngande. timmen går snabbt för man måste verkigen konsentrera sig för att göra övningarna rätt. vi kan ju säga som så att jag känner redan av magen. men det är underbart. jag älskar ljusen som hon tänder =) hihi. och mina och bellans köttbullsövningar  =)
efter träningen började vi prata om mat och jag blev sjukt sugen på thai (eller ja jag blev det efter att ha sett michelles mat idag) och bigbuddah men båda kände att det inte var läge för det.
så jag åkte hem och gjorde faktiskt lite mat i thailiknande stuk. fats ist för kycking tog jag quorn-bitar då vi inte hade någon kycking, wookgrönsaker, kokosmjölk, kryddor och sambal oelek. (eller hur det stavas??).. i med lite glasnudlar och såå gott det blev =) och en massa över så ska ta med det till jobbet som jag kan äta innan träningen. får se vad det blir imorgon, tror det blir lite cardio faktiskt.



början av maten, sorry för min mobilkamerakvalle ;)

Kommentarer
Postat av: Isabell

men glasnudlar är väl inte gott? jag har för mig att det är rätt piiii

2009-02-17 @ 21:42:48
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter gott!!

2009-02-18 @ 18:01:06
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0