shopping

åkte till väla om förhoppningar om att shoppa lite. och det måste vara något fel med mig. jag hittar aldrig något som jag tycker passar mig, för stort, för litet, ser fet ut, ser konstig ut, ful färg. allt. spelar ingen roll vad jag ska hitta. men idag hittade jag ett sött linne från paris, kate & i. inte min typ av topp egentligen då jag inte brukar ha det mönstret, men formen och den var fint skuren så jag gillar den =) blev även en mugg på indiska som jag tänkte ställa typ sminkpenslar i osv. hade nog behövt en till och den kostade bara 25 kr =)

nu måste jag verkligen städa undan lite, här ser ut som jag vet inte vad!



bilderna är inte rättvisa, min kamera på mobilen är ju sådär ;D

 

Kommentarer
Postat av: Michelllan

Åh fint den toppen är. Har också kollat på det men ja blä inte min färg osv. :) Puss

2009-02-22 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0