tjejshopping

innan jag gick och fixade naglarna så besökte jag kicks en snabbis där jag skulle köpa sånna "tåspridare" som jag testat av diana, är såå mkt lättare att måla tånaglarna då och det kostar endast 15 kr. lätt värt det. sen har jag ju slarvat bort min pincett så blev en ny sådan för 129 kr och då fick man även en nagelfil ;) dumt att jag inte visste det förra veckan då jag köpte en ny.. men men. kan jag slita med hälsan. gick till stina och fixade naglarna och snackade skit. hon väntade på ett paket från victorias secret, oavis?! jag vill också beställa där ifrån men är ju så nojjig med storlekar. efter det var jag inom make up store då den fondation jag har är alledeles för mörk och konstig. och jag gillar bättre de som jobbar på make up store än bodyshop. faktiskt. de är ärligare. sen får man alltid så fina påsar ;) och sen fick jag en tidning. de har så häftiga bilder i de!




nu ska jag återgå till verkligeheten och vara duktig och laga mat tills ikväll. snäll jag är va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0