vart tog mina pengar vägen?

okej, igår var katastrof haha =) hela dagen var ju som den var och den bara fortsatte :P
efter ett misslyckat besök på väla/elgiganten skulle jag jobba där det var kaos. och mitt dåliga humör gjorde det ju inte bättre.. men förlåt alla om jag var dum =) haha.
stängningen gick snabbt och E körde mig in till stan till issa. började förfesta och att typ inte äta ngt och sen dricka vin är inte smart. vi gick ner till bakom och sen har jag typ blackout, var jätteglad i morse när jag hittade en 500 i jackan och sen ringer jag issa och så säger hon att jag hade tagit ut det :P jaha, det var den lyckan haha =) och missade bussen och fick be om skjuts och ja jag vet inte vad haha. men tillslut kom jag hem och nu sitter jag här och ska snart åka och jobba. vill INTE jobba ikväll kmr säkert vara riktigt mkt att göra och så är alla vimsiga och haha ja jag vet inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0