We practice love between these sheets

igår var det fredagen den 13:onde och dagen till ära skulle jag jobba. inte nog med att det kändes som om vi sålde miljoner, allt tog slut, bacon pepperoni ja allt. tur att vi hade bil och kunde köra till väla! men vi tog oss igenom kvällen, tillslut! sen körde snälla E mig hem. hann sova tre timmar sen skulle man till malmö. gick helt okej, och att köra tillbaka gick jättebra, snabbt och inga bilar!

ska spendera dagen med bell på väla. hoppas att jag kan köpa min kamera =) sen ska jag jobba ett tag =) eftersom det är alla hjärtans dag idag och jag inte har pojkvän har jag skaffat mig två dejter! Simon&Issa! och vi ska ut och busa :) och möta upp bell!

tänkte ge er en söt låt men det går tydligen inte så ni får ladda ner den själva ;) Darren Hayes - Insatiable!

Kommentarer
Postat av: Sara

Aw, vad mysigt dag.

tråkitg med Kameran men hoppas att det löser sig! <3

2009-02-14 @ 19:41:16
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0