what a lovely day

kan man lungt påstå. började med lite jobb med M&M. sen kom e&L och det var så kul att få träffa louise igen. saknat henne så mycket. har nog världens bästa jobbekompisar. och michelle är nog världens roligaste. hihihi. får jag lov att berätta varför?? kan ju berätta för dig att idag såg JAG en konstig kille på gymmet, med solglasögon?! slår det mössa och spink? :P
efter det gick jag faktiskt till gymmet och körde cardio i en timme. gissa om jag var slut efteråt? fick hålla mig i trappräcket. nog smart att ta ut sig så första gången på länge? men ska man träna ska man göra det ordentligt.
tog bussen till issa och mötte henne för att hämta sushi. det är såååå gott och man borde äta det minst en gång i veckan!
duschade en snabbis hemma hos henne och sen mös vi till massa tv.
och nu har jag precis kommit hem =) 

Kommentarer
Postat av: M

haha, nja det gör det nog allt :P

Åh jag kommer att sakna dig till 1000 nu i helgen! Snälla sara tveka inte att ringa om det är något! Kram kram

2009-02-12 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0