you are my babylove

äntligen fredag! mysdag idag. älskar fredagar =) även om man tvingas jobba så är det något speciellt!
igår stod ridning på schemat och det gick mkt mkt bättre när jag kan få kontroll på hästen haha =) vi gjorde en slags gymnastikövning och när det var en massa grejer ivägen kunde han inte springa iväg utan det gick att jobba lite. skönt när man tillslut hittar rätt knappar, eller nästan iaf ;p
sen blev jag upplockad av min vän bell och vi åkte faktiskt till mcdonalds men jag åt äpplen ist för pommes! alltid något ;)
efter det åkte vi hem och nördade oss haha =) och kollade på du är vad du äter. riktigt cool var hon som var med, sanna nånting.

nu ska jag iväg till jobbet en sväng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0