be like this, dont do that

jaha, ännu en workday är över. helt okej med min lilla kära klara. fy vad jag gillar mina kollegor, de är underbara och jag ser upp till alla. de är så speciella och unika allihopa. tillochmed min chef, men hon är mest schizofren. hoppas att hon inte läser detta men om du mot förmodan skulle göra det så har du faktiskt humörsvängningar som in i. jag kommer nog aldrig begripa mig på den människan och just nu är hon ingen favorit. men om vi bortser från det så gillar jag alla andra =) haha. för det mesta iaf ;) blev lite galen på både eve och michelle i fredes när de envisades med att spara timmar och jag hamnade mitt i kläm ;)

imorgon är det min riddag. så det ska jag göra. och kolla greys anatomy. så ser min torsdag ut. spännande va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0