en helt magisk afton?

vi kom en kvart sent till simon och då stod alla andra redan där. knappt pinsamt att hälsa på 30 st. men middagen var underbar med fina snappsvisor, lite improviserade sånger av en glad man osv. toast skagen till förrätt, fläskfilé, potatis och sås och tårta till efterrätt! satt inte helt fel. och mina bordsherrar var ju klart snyggast =)
tolvslaget spenderades också ute i ekeby och jag fick tre pussar ist för en ;D
vid ett kom en taxi för att ta oss till staden. dock sprang zsoli och simon och letade efter varandra men till slut kom vi iväg. in på tivoli och det var sjukt kul. massa folk man kände, bra musik och ja =) påväg från tivoli träffade jag en kille som jag på något sätt kännt innan? och vi delade taxi hem med isen. skönt att slippa ta bussen. vid fem slocknade jag efter all dramatik ;d

gårdagen spenderades i soffan med pappa, bror och kusin. vid fyra blev jag sjukt sugen på burger king och vi lyckades övertala pappa att köra oss dit. satt inte helt fel ska jag säga er.. kvällen fortsatte som dagen, framför soffan med playa del sol =)

ikväll blir det lite jobb och min femte och sista jobbhelg i rad påbörjas.
imorgon tänkte jag och issa äta lite middag i stan runt 20 (vin ingår såklart hihi)? någon som är sugen?

Kommentarer
Postat av: issa

Oooooo!!!! Vem fan kysste dig efter att vi två gjorde det?!!!! fy faan

2009-01-02 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0