jag stödjer den ekonomiska krisen

genom att shoppa... :)

jag hittade, eller rättaresagt min mamma hittade, den bästa handkrämen någonsin (enligt mig).
Hemp hand protector från bodyshop. sjukt bra. doften kunde ju varit bättre, men ja, med denna får man bebishänder. perfekt till mig nu på vintern som blir så torr.


tanken var att jag skulle tränat idag, men kände inte alls för det. så får bli en annan dag. ist har jag en riktigt dra ut mig dag eftersom jag inte börjar förrens kl 17. härligt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle tvätta en maskin sen iväg o träna, men jag hamnade på Pick and Pay skroten o letade efter en ny oljesticka.. Haha

2009-01-13 @ 17:24:08
Postat av: Michelle

Ihhh.. det var jag som skrev :)

2009-01-13 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0