lite uppdatering

har inte använt min ipod på evigheter och känner att den är behov av en uppdatering. är sugen på att lägga in en massa ny musik så att jag kan bli lite sugen på att träna =) går ju inte utan musik.
så jag tar tacksamt emot förslag på låtar/album!!

 hur läcker är inte denna? dock hade jag velat ha lite andra färger.

är så pank nu så det är otroligt. denna månaden är kass. och då fick jag lön i torsdes! dumma ridning att det ska vara så dyrt. har inte fått shoppa på evigheter och är så sugen på det nu. men får väl vänta tills nästa lön. och michelle på jobbet hade klippt sig så fint och färgat så fint. vill också bli brunett. och klippa det kortare. men det känns så dumt när jag sparat nu ett tag? suck vilka problem jag har.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack, princess :)

2009-01-20 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0