med gratis alkohol kan det aldrig sluta bra

i lördes jobbade jag till sex ungefär, sen hoppade jag in i duschen och hann fixa mig lite innan bussen till issa gick. vi 8 kom bell men en flaska vin och när vi gick en timme senare hade ännu en till tatt slut. vi gick ner till svea där någon som hette glenn fyllde 25 och det var gratis cider, vin och öl. mums. tackar man inte nej till =) men när issa svepte ett glas vin som om det vore läsk började det bli riktigt bra haha =)
gick vidare till tivoli där vi ramlar in och luras att köpa tp :P så ja, 200 kr fattigare. när jag är fattigare än fattigast. sen är jag inte sååå mycket på tivoli heller men det får man väl börja vara då.
knappt något folk, men det var rätt skönt, ingen kö till något =) den som hade roligast hela kvällen var nog issa, hon var underhållningen själv ;) och bell hade nog rätt trevligt vid baren ;) haha. med er två kan allt hända.

dagen efter hade jag inte ens hunnit bli bakis och ringde issa. jag dog av skratt av allt vad hon gjort och jag är faktiskt en bra vän som inte skriver ut det här! =)

men nu ska jag ge mig iväg till jobbet, min 8 dagars period nu. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0