nytt år, nya tag

och det gör jag genom att äta upp allt godis. hihi. onödigt att slänga ju! men snart är det slut (förhoppningsvis lagom till måndag, jag gillar att ha måndagar som starta om dagar).

idag blir det lite städning i mitt rum, DET behövs kan jag säga er.

igår blev jag lite bölig när didi ringde. det känns skönt att veta att du bor en kort bit ifrån mig nu och där jag vet vart jag har dig :p men så ska du flytta:( kommer jag dö eller? men som vi sa, det är inte långt. och vi kommer att hitta på en massa skoj, det vet jag. men jag hatar när mina vänner flyttar på sig, eller att vissa av dem ens bara bor i ekeby? kan inte alla bo här i laröd, på min gata? så mycket enklare det hade varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0