partypeople

pilates.är.sjukt.underskattat.av.mig. en sjukt jobbig träningsform. jag trodde det skulle vara ett litet myspass med ljus och humhummusik och så. men icke. man blev ju svettigt! och hej träningsvärk i magen imorgon! ska nog försöka gå på det lite oftare! sen blev det systemet för att sedan inta sunlux på sönder. som var mkt bättre än sunlux där jag brukar sola tycker jag. skönare solarium :P dock var det kanske inte så smidigt att sola två dagar i rad när man inte solat på över 6 månader. jaja.
hem och duscha och fixa. städade lite och hittade en skolkatalog från när vi gick i 8an. sjuuukt små är alla! haha =)

nu ska vi till elvis el nistor som har förlovningsfest! grattis grattis =)

slänger in en bild på en drink, för de är ju så härliga och det är ju fredag!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0