shotroulette

jaha, lördagen har då passerat. gick snabbt. var på väla en sväng och shoppade upp mina presentkort. blev fler vin glas av märket iittala och en karaff från eva solo.
hem och fixa sig för att ta bussen till stan där zsoli&simon hämtade upp Issa&mig och vi åkte till maxi och shoppade lite. blev sjukt gott med vitlöksmarinerat kött, klyftpotatis och bea sås. muuums. sen ville issa köpte lite godis, för 70 kr?! zsoli kan ju gotta sig nu..

vi började förfesta lite och spelade roulette med shots. jag fick dock inga? hamnade på de som redan var tomma eller med vatten haha men jag kan inte avgöra om det var bra el dåligt? issa fick en del ;) och hälften av dem var väl zsolis skit haha. sen kom didi och hon ville komma ikapp oss så vi körde en gång till. efter ett tag kom även emil, maja och helena.

ner mot tivoli och jag hade faktiskt sjukt kul. älskar när där är en massa folk man känner.

idag mådde jag inte lika bra när jag fick gå upp kl kvart i nio. upp och sminka sig lite och bege sig mot danmark. idag bestod frukosten av ett wienerbröd och redbull på båten haha. min morbror fyllde år idag så det blev först en stor brunchbuffé och sedan gick vi en sväng i birkeröd som det heter. mysigt. hem och fika och efter någon timma fick vi räksoppa. så sjukligt gott.

nu är jag hemma och nu tror jag att sängen och en film väntar..


när jag flyttar hemifrån kan vi iaf dricka vin ur vinglas :P

Kommentarer
Postat av: Isabell

låter bra att du redan har planerat att dricka vin ;D

2009-01-11 @ 23:01:31
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0