ska sanningen fram

så fixade jag ett visakort för att kunna handla från bluebox utan att behöva betala fakturaavgift :P haha eller man kan ju tro det =)

var ju bara tvungen att köpa denna musmattan till min dator. att använda min gamla kalender duger inte haha =) men sen var man ju tvungen att komma över en viss summa och då blev det ett spontanköp: och den är självlysande! "En liten badanka med sensorer på undersidan som gör att den lyser när den ligger och guppar i badkaret. Färgerna som lyser varierar från röda, blåa och orangea kulörer i olika toner. Sätter färg på vardagen, i alla fall under badstunden, och det är inte fy skam det heller!" HUR FRÄCKT ÄR INTE DET? ska ska skriva en recension när jag använt den! haha =)

Kommentarer
Postat av: dian

hahahahahah el BADANKA ???!! du är för söt:D

2009-01-16 @ 09:59:59
Postat av: Isabell

säger bara hahahahahahahaha

2009-01-17 @ 12:45:35
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0