solskenshumör

igår var jag riktigt nere, grät och var såå ledsen. men nu är natten över och jag är på strålande humör. allt känns toppen! (än så länge..). något jag tycker är jätteskönt är att jag ofta inte är sur/ledsen länge. många kanske ser det som falskt, me jag tycker det är underbart. hatar att vara nerstämd.

nu sitter jag med min nyttofrukost dvs, en macka m ägg, en röra av keso och avokado (jag tror inte på dem som säger att avokado är onyttigt för det är fett, det är bra fett som jag behöver) och för att avsluta det hela har jag lite nätmelon. eller vad det heter.

kl 11 ska jag och bellan på pilates och det kan jag behöva! behöver mjuka upp mina musikler och om jag nu går på detta ett  tag förbättrar det säkert även mitt sätt att rida. behöver bli lite rörligare och inte så stel.
bara inte bussen är sen som den var i måndes.. såg att det var lite snö på gatorna, iaf i laröd!

nu ska jag bege mig =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0