vilda&galna

jobbade lite igår, sen fick pappa hämta mig för att jag skulle hinna fixa mig för mina sessor.
mötte upp bell på knutan som berättade att när hon hade fixat sig så hade hon sjungt på den "that´s not my name" men lagt till bitch efteråt och sa att hon var lite busig då. WOOOW. bell goes wild'n'crazy! haha
gick som vanligt till viva där det blev tacosallad som vanligt med bara kyckling!!! sååå gott =) och en flaska vin till det ;D
sen kom cicci och då beställde vi in ännu mera vin. efter ett tag kom som vanligt underhållningen för kvällen, ISSA! hahaha asså den bruden. efter ett tag promenerade vi vidare till utposten där det blev en p2 men när issa hade frågat alla killar på stället om hon de kunde bjuda på en cider var det dax att gå =) haha. men hon fick en ;)

gick till bakom där jag aldrig varit (jag är så efter jagvet) och hade mycket roligt =) träffade en massa folk som jag kände men issa hade nog roligast ; ) som vanligt!
Bell&jag beställde i vår vanliga ordning strawberry daiquaris och fick det. är vi ute för mycket när bartendern ger oss ett helt glas extra för att det blev över? jag tackade inte nej iaf, för drinkarna var svindyra så nu blev det lite köp 2 betala för 1. jag gillade det =)
träffade mr. lets dance. haha =) DET är en trevlig kille! sen har vi ju mr. spanky som issade träffade som jag tror att hon gillade. haha. och bell föll för mr. G? ;) iaf, en sjukt lyckad kväll med en massa kära ansikteten men jag saknade min didi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara Blomquist ! Ni ska med oss och resa, PUNKT SLUT :) Måste måste måste !

2009-01-18 @ 22:17:20
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: issa

hahahahahahahha!! det var ett jävla tjat om mig ! hahaha.. men erkänn.. du gillar när jag gör bort mig ;) Tack och lov så minns man ju inget ;) Hehe, som nu..... raggade jag efter cider på utposten? Riktigt gott att jag fick en till slut, haha!! :)

Jag är så glad att jag har dig, vet du varför? För när jag vaknar "dagen efter" har jag ingen aning om vad som hänt, då ringer man tantsara som berättar allt jag sagt .. sen får man skäll "issa, du kan inte dricka så mycket".. men sara? Jag dricker inte mycket, jag är ju klenast i världen. From idag, ska jag bara dricka två st 2,25cider från Maxi.. så ska vi se hur roligt ni har åt mig dåå?!! ;)kisses

2009-01-19 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0