dude where's my bike???

okej, alla som sett den filmen (fast med car jag vet) vet vad den handlar om. och det händer alltid mig, senast idag! går ut från anna, riktigt sliten och vill bara hem. och varfan är min cykel? tar ngr sekunder innan vi kommer på vart den är. haha. på busshållplatsen. alltid samma sak. mamma ringde mig och frågade vart min cykel var när vi var på väg till turkiet. jag svarade att ja men den står väl i garaget? men inte. hahaha. och jag vet inte hur många ggr jag cyklat till anna och vi åkt någonstans och hon sedan säger när jag är hemma att sara din cykel är ju här!! haha. jaja. så långt det kunde bli om en cykel ;D

men igår var en helkväll. jag tog mig hem till anna där vi mös, drack vin, gjorde våra egna räkmackor och snackade skit.
vid halv tio tog vi bussen in till stan och mötte Hanne&bell och drack en drink. vi hann med ett öltält också där all cider var slut (???!!) klockan 23. dåligt. men mamma ringde oss och frågade om vi inte skulle komma till dunkers där de hade salsa. riktigt riktigt roligt! hade varit så coolt om man haft en klubb i hbg med det som omxäxling. vissa hade klätt ut sig på riktigt och var sjukt duktiga!
efter en crepes (jag kan ju säga att jag försökte förhandla och sa att jag kunde väl få 3 för 100 kr, jag tyckte jag var sååå smart, men mannen sa att då förlorade jag 10 kr så så bra var min matte haha) tog vi båten till danmark och alexander. sååå trötta vi var men det var trevligt =)

så jag hade en riktigt trevlig &rolig kväll igår. mötte så konstigt folk, människor har sagt så konstiga saker och ja. jag vet inte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0