en underbar kväll

mums. igår hade vi lite skaldjursafton vår familj + hittebarnet =) haha. firade min faster lite försenat och blev lite gott vin till det.
sen anlände amanda också. satt och pratade om allt mellan himmel&jord, drack vin och lyssnade på musik. vid 23 tog vi bussen till hampan där vi tog en sider och stötte på lite folk =) jag har fått bevis på att helsingborg ÄR litet. såfort jag kliver av bussen och springer över gatan så möter man speciella personer =)
vi satt väl där i någon timme innan vi gick tillo cardinal, mycket trevligt. det STORA minuset som alltid är att det blir sjukt varmt, de pressar in folk tills det inter går att stå typ innan de öppnar våning två. så jävla trist. men jag hade verkigen superskoj igår =) och åkte för första gången i mitt liv med en riktigt rolig taxichaufför. lätt att jag alltid ska åka med honom!
har alltid sån ångest för att ta taxi, tycker det är sjukt obehagligt.

jaja som man kan snacka på..


seeen. är det ju en viss persons födelsedag idag! min underbara anna joinar oss i vuxenlivet (?!). GRATTIS SNÄCKAN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0