festival

igår var det fredag (måste påminna mg lite då och då det känns som söndag idag haha) och festivaldax. vi åkte hem till Helle&henrik och som alltid är det väldigt trevligt. massa folk,massa goda shottar och cider. vid halv tio tog alla bussen in till stan och det var allsång på bussen typ. haha =) men som vanligt tappar man alltid bort alla men madde, issa och jag hann se två låtar av uppträdandet innan det slutade. yess.. stabilt. vi vandrade in i ett vad vi trodde var ett partytält men nejnej. så det blev docken och lite champagne innan issa&jag begav oss till tempel.
tur att issa är lite söt för före kön kom vi och det var väl en jävla tur. så sinnes sjukt lång kö. sen dansade vi och hade trevligt och skaffade oss lite nya vänner.
sååå summan av fredagen är = mycket trevlig förfest, trist att man tappar bort alla, trevligt på docken och tempel så en helt ok kväll ;D

nu saknar jag anna. kom på att systemet stänger kl 15 och jag är inte direkt körduglig nu.... får ringa henne och höra hur viska göra haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0