forget about your girlfriend and meet me at the hotel

anna kom hit och vi började med att äta sushi. varför är det så gott? det borde vara ett krav att man ska äta det minst en gång i veckan. dock hade jag väl tröttnat för jag äter alltid samma. mama set med tre bitar kapa maki :P haha.
sen började vi göra oss fina och lyssna på lite musik och dricka ur vår igelkott =) sjukt gottit.

vi tog bussen vid 23 in till stada och utposten där vi började såklart med en äpplekakeshot och cider. vi visste fortfarande inte vart vi skulle och allt var så spännande. träffade lite folk och ngr hässleholmare och anna är så söt. hahah. vi frågade om deras ålder och anna säger "han där måste iaf vara över 30, det ser man på hans ögon!". hans kompisar tyckte det var väldigt kul men killen i frågan var väl inte lika glad ;D
vi bestämde oss tillslut att åka över till danmark för att träffa några av annas nya vänner. så vi hamnade på ett ställe som hette manhattan. typ en slags bar eller något blandat med ja jag vet inte. men trevligt var det och där satt vi rätt länge och vid 3 gick vi till retro. sjukt längesedan jag var där, säkert tre år!! men trevligt var det och skakade rumpa till någon gång efter 5. kl 6 var jag på svensk mark igen och tog första bästa taxi hem. såå skönt att lägga sig i en renbäddad säng =)



say hello to our little friend=D




kvällen låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0