i say nothing

gud, jag är så trött. vaknade halv två idag. dessa tre stängningarna har tagit all kraft ur mig. det har varit så jobbigt, men roligt. men underbemmanade ja.. tillochmed gästerna ser det och frågar. hur långt ska det gå?
iaf, nu har jag fått i mig lite frukost. är lite ledsen då min faster åkt idag. har knappt hunnit träffa henne och det känns så trist. och imorse (ehmm..) när jag gick upp var ingen hemma och då ringde jag mamma och då var alla i falkenberg och åt lunch. utan mig. känner mig utanför =(

idag vill jag gå på bio. de jag vill se är brüno, iceage 3 och baksmällan... sugen? =) hihi


btw.. för exakt en månad sedan satt jag på stranden i underbara marmaris med mina fruar, stellan och hans familj, drack cider och snackade skit. jag vill tillbaka nu..

Kommentarer
Postat av: M

Åh, vännen sålde ni så mkt i söndags?

Ungefär som vi i lördags?

Tycker mkt synd om dig! HUr har det gått annars i helgen? Ses vi imorgon? puss

2009-07-20 @ 20:23:00
Postat av: Isabell

jag kan tänka mig ice age 3 och baksmällan.. fast inte när jag är trött ;) miss us in marmaris...

2009-07-20 @ 22:14:08
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0