i'm 2 good for this...

åkte med en ångest i magen till jobbet. kändes så skumt. ville bara ha en kram. kan man inte få ha en människa brevid en 24/7 som kan ge en kramar när man behöver det? alla som läst psykologi har väl sett någon av de filmerna när barnen blir helt apatiska på gamla barnhem. jag förstår att de mådde dåigt. jag mår dåligt om inte jag får en daglig dos av närkontakt!!
men efter 30 min förvsann allt det jobbiga då jag mötte alla solskensmänniskor på jobbet. helt otroligt hur de kan göra en glad. fast att allt var slut och mycket mög. haha
iaf. johanna&jag stängde och det gick väl okej. lite sega bara men det får man vara när man aldrig jobbar stängningar och glömmer hälften. åkte till MH och hämtade E och körde runder i halva helsingborg, hämtade upp brownsugar och lämnade johanna!
nu sitter jag här och tänkte gå och lägga mig. har fått prata av mig lite till BS om alla mina "problem". de är egentligen inga problem om man jämför med andras men ja. ibland så behöver man prata av sig och blogga av sig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0