its over...

näst sista dagen på semestern! fyyy. men sen jobbar jag fredag och så är jag ledig lör, sön &mån! mjukstart!
idag har jag städat, rensat och kastat skor. dammtorkat golvet! puh. så slipper jag göra allt det på lördag =) gäller bara att hålla ordningen nu..
sen har jag bara fixat&trixat. mamma&pappa orkade inte laga mat så vi tänkte åka in och äta på haket men när vi kommer dit är det helt fullt. och telegrafen hade stängt och olssons skafferi var också fullt och jag ville inte äta kött. så det slutade att vi testade nya fuji vid maria kyrkan. och p&karl fick pizza så karl var nöjd. vi hyrde också en film och köpte lite gottis.
så vi åkte hem, satte oss vid filmen och åt. ngn svenskfilm med peter haber som alkis. inte alls bra haha men slötitta kan man ju alltid göra.

nu sitter jag och väntar på att 2 and 1/2men ska börja medans jag sitter med ansiktsmask i fejan! jag har ett problem när jag ska sätta på den masken att allt hamnar under naglarna? kan man köpa typ en spatel eller ngt? :P

Kommentarer
Postat av: Michelle

Handskar vännen, handskar :) idag ska jag o pappi reklamera min Iphone och förhoppningsvis får jag en ny. Vill ha min dator nu så jag också kan blogga! M

2009-07-30 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0