sofiero, grillning &cider

igår kom några av pappas släktningar hit och vi gick en runda på sofiero. hundra år sedan, men väldigt mysigt. sen åt vi glass på sofierokiosken!
när vi kom hem så fikade vi igen och sen var det dax för grillning:P mycket mat i vår släkt.. haha. alltid.
sen tog jag bussen in till stan och efter att fått vodka utspillt på hela min ipod var jag inte glad. den ville inte alls funka.
mötte upp zsoli och vi mötte upp simon&robin. efter ett litet tag lyckades vi få tag på bord på hampan och där satt vi, drack en massa cider och snackade skit. så mysigt. tog bussen hem lite senare och min ipod ville inte alls funka. kul. eftersom den inte är köpt i sverige heller kan jag inte lämna in den. jävla mög. men efter mycket om och med lyckades jag tillslut. den kanske bara hade fått i sig lite för mycket ;D dock vet jag inte hur den mår idag. haha.

nu ska jag köra lite bil till jobbet. känns jättekonstigt. har inte varit där på tre dagar men känns som tre veckor? så nu har jag tre kvällar, ledig en dag, jobbar två korta pass sen har jag semester igen. får väl se om det blir någon utflykt då men helsingborgsfestivalen är ju här så blir väl grille och utgång skulle jag gissa på =)


blablabla vad detta blev långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0