speechless

ja jag är sååå tråkig som aldrig bloggar =D

jobbat idag. är helt slut. det är mega svettigt.
en vecka sedan vi kom hem. fy för. jag vill bara tillbaka. till alla igelkottar haha. det är en sådan otrolig skillnad på folket här och där. som när man kommer in på hampan, de som jobbar där tittar knappt på en. även om det var mycket folk på vissa ställen i marmaris sprang de ändå fram för att välkomna en och blabla.


ikväll ska jag mysa all by my self. min brown sugar är i danmark på äventyr och sleepyangel aka sluttyangel aka charlotte har familjemys och miss sällskapsresan är och tofflar lite. hihi.  så det blir donken och kanske kanske en film med söta lillebror? har fortf. varken kollat på film eller tv sen jag kom hem. helt sjukt. men det är nog mest för att greys har lite paus ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0