svensken är rolig

eller ja människor. vi klagar allitd på att vi är trötta. vi har sovit för lite, vi har sovit för länge. vi har varit utomhus. vi har legat inne en hel dag. vi är sjuka, vi har tränat för lite, vi har tränat för mycket. ser ni ett sammanhang??? do something about it och lev med er trötthet oavsett vad ni än gör kommer ni alltid att vara trötta =)

hihi. idag har jag och lilla my 1 hittat hem. dvs söder och özens allfrukt och torget. haha. kände mig så hemma bland de utländska språken och allt. haha. ikväll ska vi ha en exotisk afton och den började med att jag köpte mig en thaibox medans vi gick runder bland alla fruktstånd. sen ska vi äta sushi som vi köpt med oss hem och efter det ska vi dricka vår bamsemelondrink!! jag lovar att jag ska visa bilder (om anna kommer ihåg kameran...)

hihi. tydligen får jag INTE ha jeans idag vilket betyder att jag måste raka benen. suck =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0