borde få vipkort

i ett x antal affärer efter idag. stackars kortet men en lyckig sara. är det bara vi tjejer som kan mysa med våra inköp oavsett om det är kläder, smink eller annat? haha
drog iaf med mig bell på en runda.
och är såå nöjd med de flesta av köpen. blev två par skor, varav ett är ett par pumps som är med prickar. är väldigt förtjust i lite så 50talsstuk med prickar, deras klänningar och etc.
sen köpte jag ett lipplumper från smashbox. dyrt som attan men det känns som om det är värt det, har kanske haft på mig det i 30 min och det sitter fortf. kvar och är rosa och fint =) finns att köpa på kicks för 250. sen blev det lite ansiktsmasker från bodyshop, hoppas bara att den är bra. min hud mår inte bra nu! haha. och den som sa att godis ger finnar vet inte vad han pratar om har inte ätit godis på ett bra tag och inte har det hjälpt, snarare tvärtom. men stressen kanske är en annan faktor.

  som en annan hade sagt, bilden är inte rättvis!!!

söt svart kjol från hm, 98 kr! billigt. och den är riktigt fin på, samma här, bilden är inte rättvis ;)

  lipplumper från smashbox!

nu ska jag småmysa och packa lite inför turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0