en tur i skogen

imorse när kockan ringde ville jag inte alls upp. drog duntäcket över huvudet och snoozade x antal ggr. tillslut fick jag skälla på mig själv för anna skulle ju faktiskt stå och vänta på mig. vi halv nio plingade jag på anna och idag sprang vi 4 km på 18 min. vår mål är 15 innan vi beger oss till turki. men imorgon måste jag till löplabbet och kolla dojjor. får sååå ont på insidan av mitt smalben, precis som om jag går och stöter i en kant fast där är inget blåmärke. så efter lite snack med en vän som jobbar på team sportia har jag övervägt att köpa ett par skor, även om det kostar skjortan. har egentligen inte råd alls men att gå och halta hela dagen är inget skoj.. noooog om mina benproblem nu.
ska ut och ligga en timme eller två i solen för att sedan duscha och bege sig till wooork.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag cylkade 1,38 mil idag :) Yes.. Men jag vill också klara 4 km på 15 min!

2009-06-02 @ 22:11:02
Postat av: Rebecca

När ska du till Tukey? :) och var? :)

2009-06-07 @ 14:19:31
URL: http://rebeccathell.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, Turkey :P

2009-06-07 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0