fy mig sara

aaahh. hata att cdon finns. eller nätshopping överhuvudtaget och fast att jag inte alls har råd så blev det greys anatomy säsong 4 och tre pocketböcker, som det faktiskt var ta tre för 99 ;) så sparade hela 18 kronor haha. och på greys boxen var det också 17% rabatt på. hahaha. jag kan ju försöka sitta och intala mig att jag gjorde ett kap och att frakten endast var 29 kronor!

så på tisdag eller onsdag hör ni inte så mycket från mig mer då ska jag streckkolla på greys. hur kan man inte älska det?=)
btw, nu när jag sitter och bloggar om det drömde jag om patrick dempsey... hela min värld kretsar kring greys..


Kommentarer
Postat av: Isabell

han är såååå het :) my dream man!

2009-06-06 @ 20:58:31
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0