I'm too young to feel this old

massa jobb idag, som vanligt. idag ringde de från scandlines och frågade om jag inte kunde jobba 100% i sommar. lite framförhållning tack? så tackade faktiskt nej.. har ju inplanerat semesterar och så vill jag faktiskt vara med mina maxare.. så det känns som ett rätt val nu iaf. kommer kanske ångra det senare, men då får man ta det då!

igår när jag och anna gick kvällsprommis och pratade om allt mellan himmel och jord (dvs, catch up om helgen) så kom vi även in på att man måste se det possitiva ur allt. och glädje i allt man gör fast att det är jobbigt. som att jag får träffa mina vänner på jobbet fast att det kan vara stressigt. att vår promenad var mysig i kvällssolen fast att jag egentligen var sååå trött och sååå bakis. att bara kunna ligga 1 1/2 timme i gräset och sova efter jobbet.
och nu ska vi ut en tur i skogen, dock lite högre tempo än igår =)





kan man göra något annat än älska låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0