mysdag

dagen började med ett litet möte på jobbet. efter det åkte klara och jag hem till henne i fleninge allmänning. hon har två islandshästar och behövde lite hjälp att rida de och jag är ju inte den som säger nej =) och det var det mysigaste jag gjort på länge. så vi fixade till dem och borstade och pysslade och sen gav vi oss av. de är ju så små också! som en cponny ungefär. men ändå kände man sig inte stor. så mellan åkrar, små "byar" och ja allt har vi ridit. vädret var perfekt! lagom varmt =D blev en hel del tölt och galopp så imorgon är det nog jag som har ont i rumpan. efter drygt 2 timmar var vi tillbaka.men vad jag älskar det. när jag blir äldre och ska ha en egen häst och känner att jag inte ska satsa på ridningen så hade jag absolut kunnat tänka mig en islänning som fritidshäst.

sen har issa varit här ett tag och kollat på kläder och så =) och nu precis har jag varit på ett boxpass med louise.
nu är det tacotårta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0