ovanliga ljud

sover alltid med öppet fönster och idag vaknade jag av ett hög störigt ljud som jag inte fattade vart det kom ifrån. min första tanke var att vad fan lyssnar pappa på egentligen men sen kom det fram till mig. skolavslutningen i laröd. det är samma låt, år ut och år in. och då var det helt plötsligt lite mysigt. vi bor rätt nära skolan och enligt pappa så "blåser det dessutom hitåt" så det hörs mer. jag kommer aldrig att glömma hur man gick från holstagårdsskolan ner till laröd och klass för klass gick till baksidan. och prästen eva som pratade så länge så att barnen svimmade om det var för varmt ute. om alice som hade sina färgglada dräkter. mmm.. nostalgi.. och sååå mysigt..

idag vill jag hinna med en massa bla en runda till gymmet. får se vad som hinns med. kl 16 är det dax för jobb =) näst sista dagen sen är det semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0