rubriklös

vaknade kl 9 idag, på min lediga dag!
men dagen började underbart med både ugly betty och desperate housewives. men emellan ringde issa och hade ett bra samtal =)
idag ska jag hinna med en massa ärenden, banken (då jag råkat spärra min kod en utekväll haha), posten (man behöver tydligen frimärken för att skicka brev?), fixa naglarna, löplabbet om pengarna har överförts... sen ska jag agera stöd för anna då även hon äntligen ska ta sin spruta. bättre sent än aldrig =) tur att man har lite lediga dagar ibland. och förhoppningsvis blir det en runda i skogen ikväll med annapanna!

nu ska jag bara städa lite =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt! :) Joging runda i skogen! Keep Up The good work!!

2009-06-03 @ 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0