sexpartners


det verkar vara den stora frågan "hur många har ni haft sex med och när blev ni av med oskulden"


"Ja förlora den när ja var 12, men polarens storasyrra...
Ligger väl runt 90-110... "

"Jag räknar, 176 st olika tjejer. Jag är 23 år idag och var 16 år första gången. "

"Jag är 22 år, hade sex första gången när jag var 16 år och har haft sex med ungefär 70 personer sedan dess. Jag har endast haft ett förhållande och det lever jag i nu."

"Jag är 21, förlorade oskulden när jag var 14, har legat med 39 stycken."

"16 förlorade jag oskulden. 8 har jag haft sex med på 5-6 månader alltså tills jag var 16 1/2. träffade sen min nuvarande kille o haft samma knull sedan dess hehe ;p"


jag blir lite rädd. jag är en tjej som tycker att tjejer precis som killar ska bokstavligt talat få knulla runder om man nu känner för det. men asså. 176 tjejer?! på 7 år?! hur många sjukdommar har man samlat på sig under de åren? eller 8 st på 5-6 månader? haha är det bara mina tjejkompisar och jag som är nunnor eller vad är detta? vart träffar man dessa tjejerna/killarna? för alla kan väl inte komma från samma stad? det hade väl aldrig gått i helsingborg? i en sådanhär liten stad där alla känner alla på något konstigt jävla sett hade ju alla blivit en stor sexfamilj tillslut??? hmmmm... haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0