träningsdemonerna

idag har jag fixat en massa. sjukt sliten blev jag av det också.
började dagen på seb där det var hundra nummer föra mig och jag hade 25 min på mig. och jag kan ju säga att snabba var de ju inte!! när jag väl kom fram så babblade hon om att det är bättre om jag har ett master card OCKSÅ. vaa?? det har jag absolut inte tid att fixa då kl var tio i två och kl 14 skulle jag vara hos stina. så det slutar med att hon tar mitt kort för det får jag tydligen inte ha tills jag fått mitt nya. hatar kontanter!!
stressade som fan till stina men där fick jag tillslut sitta ner och bli ompysslad så nu har jag såå somriga naglar. skönt att snacka lite skit också.
sen blev det löplabbet och x antal 100 fattigare. fick stå på en sak och springa lite och ut kom jag med ett par nya joggingskor och löparstrumpor(?!). hahaha. sjukt. konstaterade att jag även är påväg att få benhinneinflamation så ett samtal till mammsen och ett besök på apoteket och nu ska jag kurera mig med voltaren 3ggr om dagen i fem dagar. yes.. varför ska jag alltid bli sjuk/förkyld/skadad när jag är som mest motiverad? han på löplabbet bad mig att ta det lungt. men det kan han glömma. det är 15 dagar till turki. sen har jag även shoppat solkräm! haha. jag är redo! spf 30 och 15! här ska vi inte bränna oss och bli rynkiga!
sen träffade jag brown sugar dvs anna och hon fick sin spruta. på vägen hem disskuterade vi att två träningsdemoner tagit över våra kroppar och gjort oss mognare och vettigare. när man disskuterar att man ska köpa snygga träningskläder ist för vanliga är något fel. för 6 månader sedan hade jag aldrig lagt så mycket pengar på ett par träningsskor. jaja. =) sen har vi även fått vett i huvet och använder bra spf!! jag vill inte vara rynkig när jag är 40 som sagt. hoppas att jag får mamma och pappas gener!! =)

så nu traskar jag runder i mina nya dojjor för att se om de verkligen är perfekta. det kliar i benen.. jag vill springa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0